Az 1-es és a 2-es képen ( előlap-, hátlap ) egy tipikus háború utáni Souval termék látható. Ennek a változatnak bár a hátlap kialakítása kikönnyített, ettől függetlenül rengeteg háború utáni Souval másolat hátlapja az úgynevezett ‘Flat-back’ megoldással készült. Előfordulhat, hogy ez egy későbbi változat.
Az sem tiszta, hogy Souval maga készítette ezeket a termékeket, vagy megrendelte őket egy harmadik féltől, esetleg egy alvállalkozótól.
Ami miatt határozottan ki lehet jelenteni, hogy a Wolfe-Hardin/Lumsden/G. Williamson/S. Weber-Skora által bemutatott briliánsokkal ékesített Kisegítő Cirkáló Jelvények Souval hamisítványok az az, hogy az előlap formavilág azonos, és semmiféle egyezést nem mutatnak a Rogge-nak tulajdonított két eredeti Juncker termékkel.
Egyes vélemények szerint a Wolfe-Hardin gyűjteményében lévő típus azért lehet eredeti, mivel Juncker-stílusú beakasztókampót tartalmaz.
Az a baj, hogy egyes kitüntetések az 1960/70-es évek nagy gyűjtőnek tulajdonából kerültek át a következő generációs nagy gyűjtőkhöz, így sok esetben a gyűjtőtársadalom egy része igyekszik ezeket a kérdőjeles kitüntetéseket, vagy már német relikviákat eredetiként tekinteni.
Például, az egyik ilyen kitüntetés Colonel Dodkins gyűjteményében volt, amit egy 1987-es árverésen Adrian Forman vásárolt meg.
Jogos ellenvélemények szerint, attól, mert egy beakasztókampó hasonló a háborús Juncker termékekhez, még önmagában nem elég, mivel a hasonlóság a formában ki is merült. A hajtása és az egyfajta ferdesége nem mutat egyezést Juncker beakasztókampójával.
Amennyiben Dodkins kitüntetése lenne eredeti, akkor a Rogge-nak adományozott lenne a hamisítvány, ami azért valljuk be kizárt, sőt Frailey állítása a Rogge-nál történő fotózástól kezdve sokkal hitelesebb. Kicsi az esélye annak, hogy Erich Raeder egy maroknyi kitüntetés elkészítésével több gyártót bízott volna meg. Frailey kitüntetése jobban is illeszkedik a háborús gyártás követelményeihez, és a háborús stílusjegyeknek.
Ennek ellenére az is tény, hogy nehéz megkülönböztetni a háború utolsó időszakának termékeit, a korai 1950-es évek hamisítványaitól és másolataitól.
A pro-, és kontra érvek ütköztetése során az is bebizonyosodott hogy Dodkin ezredes gyűjteménye sok hamisítványt tartalmazott, amire az 1987-es aukciós katalógus rá is világított.
A pletykák szerint Dodkins számos darabját Berlinben állomásozva szerezte be a II. Világháború végén. Ami szintén biztos, hogy az 1987-es árverésen az ő briliánsokkal ékesített erősen kérdőjeles Kisegítő Cirkáló Jelvénye £4,300-ért + 10%-os jutalékért kelt el. Így ez a vonal – a vásárlóval az élen érthető, hogy ragaszkodik egyfajta eredetiséghez, ami azonban a tények hiánya tekintetében elég nehezen bizonyítható. A hitelesítés akkor a publikációkban rejlett, így 14 évvel később Lumsden be is tette ezt a jelvényt a könyvébe.
A képek arra is rávilágítanak, hogy a Dodkin/Lumsden és a Wolfe-Hardin gyűjteményében látható két jelvény a hátlap felől nézve nem azonos. Mások a kivágási körvonalak….stb.